Regulamin WFK - Wolnego Forum Kompostownik

Zablokowany
Awatar użytkownika
survivor26
Administrator
Posty: 24433
Rejestracja: 06 mar 2017, 9:20
Lokalizacja: DLW

Regulamin WFK - Wolnego Forum Kompostownik

Post autor: survivor26 » 03 mar 2017, 13:43

Rejestracja na WF Kompostownik oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz postanowień formalnych. Osoba zarejestrowana na WF Kompostownik jest zwana dalej Użytkownikiem.

I. Postanowienia formalne

1. Sekcje "Pogaduszki" i "Nasze święta i uroczystości" są dostępne tylko dla zarejestrowanych i aktywnych w sekcji "Ogrody" użytkowników. Dostęp do tych sekcji przyznaje administracja uznaniowo, po napisaniu przez użytkownika co najmniej 50 postów, w celu uniknięcia zjawiska 'podbijania' sobie aktywności przez użytkowników nic niewnoszącymi postami.

2. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania bez uprzedzenia zarejestrowanych użytkowników, którzy nie logowali się na forum przez co najmniej pół roku. Weryfikacja aktywności użytkowników odbywa się średnio co 1-3 miesiące.

3. Od lutego 2020 r. forum jest częściowo płatne. Aby uzyskać dostęp do części Nasze ogrody należy uiścić abonament roczny w wysokości 10 zł. Wszystkie informacje podane są w wątku. Nowo zarejestrowani użytkownicy przez 3 miesiące od dnia rejestracji mają nieograniczony dostęp do części Nasze ogrody (z uwzględnieniem innych ograniczeń dotyczących aktywności). Po 3 miesiącach zostaną powiadomieni na PW o konieczności uiszczenia abonamentu.

4. Abonament uiszczamy corocznie (z wyłączeniem osób, które opłaciły go na 2 lata) do 15 lutego danego roku. Miesiąc wcześniej będziemy przypominać o tym obowiązku.

5. Kwota abonamentu 10 zł rocznie nie jest rozbijana na miesiące, czyli niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zapłacić w lutym, czy w listopadzie jest ona niezmienna.

II. Regulamin

1. Wszystko co nie jest zabronione, jest dozwolone (z zachowaniem zdrowego rozsądku).

2. Zabronione jest:

a) zamieszczanie wpisów naruszających przepisy prawa, dobre obyczaje oraz prawa autorskie innych osób,
b) używanie wulgarnego języka i szkalowanie innych użytkowników,
c) spamowanie forum ofertami handlowymi i treściami niepowiązanymi z jego tematyką
d) zamieszczanie nienależących do użytkownika treści i zdjęć bez podania źródła tudzież treści i zdjęć, których autor nie wyraził zgody na powielanie,
e) dublowanie kont.

3. Dyskusje na tematy drażliwe nie są zabronione, ale dla spokoju własnego i interlokutorów zalecamy ich unikanie; natomiast stosujemy się do powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego. Uwaga: jeśli Administracja uzna, że temat za bardzo się 'rozpędził' i użytkownicy są o krok od zasłużenia na bana, Administracja wystosowuje publiczne ostrzeżenie w danym wątku - jego zignorowanie skutkuje represjami :)

4. Użytkownik dba o porządek w swoich wątkach korzystając z opcji „edytuj”.

5. Użytkownik nie powiela istniejących wątków tematycznych (z wyj. konieczności kontynuowania tematu w kolejnych częściach rozpoczętego wątku).

6. Użytkownicy, którzy chcą opuścić forum mogą zażądać likwidacji swojego konta oraz swoich wątków. Natomiast nie ma możliwości usuwania wpisów użytkowników opuszczających forum z innych wątków ani usuwania wątków merytorycznych założonych przez użytkownika.

7. Gremium administracyjno-moderatorskie zajmuje się techniczną obsługą forum, pilnowaniem ogólnego ładu oraz dbaniem o zachowanie merytoryczności wątków tematycznych. Gremium nie zajmuje się cenzurą, nawracaniem forumowiczów na jedyne słuszne przekonania tudzież sianiem chaosu, bo nie ma na to czasu, niemniej na wyraźne życzenie użytkowników może takie opcje rozważyć.

8. Gremium administracyjno-moderatorskie nie odpowiada za treść wpisów użytkowników, aczkolwiek zastrzega sobie prawo ingerencji w zakresie formy technicznej, poprawiania pisowni tudzież przenoszenia wpisów do innych działów w celu zachowania jasnego układu forum. W razie wątpliwości, czy dany wpis narusza zasady funkcjonowania forum, zgłoś to Administracji, a ta podejmie stosowne kroki, jeżeli uzna zasadność zgłoszenia.

9. Stosowne kroki obejmują skarcenie prywatne, skarcenie publiczne, ostrzeżenie, zbanowanie oraz klątwę Admina.

10. Decyzje dotyczące ważnych zmian na Forum będą poddawane pod rozważania publiczne, ale decyzję ostateczną podejmuje gremium moderatorsko-administracyjne i decyzja ta jest nieodwołalna.

11. Użytkownicy mogą polecać różne sklepy i miejsca, w których robią zakupy, natomiast zabronione jest zamieszczanie reklam przez firmy. Firmy i sklepy ogrodnicze mogą zamieszczać link do swojej oferty w dziale "Sklepy ogrodnicze" nie częściej niż raz na pół roku. Nieprzestrzeganie tego ograniczenia skutkuje usunięciem wszystkich linków zamieszczonych przez firmę.

Wątki sprzedaży własnych nadwyżek roślin, mogą zakładać wyłącznie ogrodnicy-amatorzy, którzy prowadzą na forum swój wątek ogrodowy i mają co najmniej 50 napisanych postów.

12. Zabroniona jest rejestracja na forum pod nazwą firmy oraz w celach wyłącznie reklamowych. Próby obejścia tego zakazu będą skutkować usunięciem z forum.


13. Wielokropki są dozwolone i mile widziane.

14. Przed wejściem na forum należy włączyć opcję „Poczucie humoru” i korzystać z niej przez cały okres przebywania na nim.

Życzymy samych przyjemnych chwil w Kompostowniku :D

Awatar użytkownika
urazka
Zadomowiony
Posty: 7008
Rejestracja: 21 mar 2017, 17:49

Re: Regulamin WFK - Wolnego Forum Kompostownik

Post autor: urazka » 22 mar 2017, 21:12

Zaczynam rozglądać się po nowym forum i po raz kolejny z przyjemnością przeczytałam regulamin. Rozmarzyłam się, że od tej pory takie pozbawione zadęcia regulaminy będą obowiązywać i w innych dziedzinach. Pat buziaki!
Pozdrawiam, Janina

Zablokowany

Wróć do „Regulaminy i inne”